Pogotowie techniczne 24

Zgłaszanie awarii i usterek

Jeżeli jesteś najemcą lokalu mieszkalnego lub użytkowego wchodzącego w skład zasobów gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej i chcesz uporać się z problemem technicznym związanym z eksploatowanym lokalem:

 

W przypadku zagrożenia zdrowia lub mienia lokatorów – skontaktuj się bezzwłocznie z dyspozytorem pogotowia technicznego pod numerem telefonu:

(32) 22-32-880

 

Poniedziałek 7:00-16:00

Wtorek 7:00-15:00

Środa 7:00-15:00

Czwartek 7:00-15:00

Piątek 7:00-14:00

 

Po godzinach pracy MZGK, w sobotę, niedzielę oraz święta zgłoszenia będą przyjmowane pod numerami telefonu

 

(32) 204-10-03 lub 690 890 684

 

 

W przypadkach dotyczących prac długofalowych, konieczności zabezpieczenia lokalu lub budynku przed sezonem, wszelkiego rodzaju remontów wymagających dłuższych przygotowań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Mieszkańca mieszczącym się na ul. Partyzantów 21, parter budynku Dyrekcji, tel. (32) 317 43 00

 

lubTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aktualności

22-08-2020

Raport z działalności MZGK w latach 2019…

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z Raportem z Działalności MZGK w latach 2019 – 2020. Raport zawiera bardzo szczegółowe dane nt. zasobu mieszkaniowego Miasta Mysłowice. Znajdą tam Państwo również informacje... »